4.Reklamacje i zwroty
- INFORMACJE O ZAKUPIE
Każda rzecz oferowana w naszym sklepie wykonana jest z największą starannością i dbałością. Wkładamy w nią nasze serce, by Twój produkt był jedyny i niepowtarzalny. Jednakże mogą się nam zdarzyć błędy, przecież jesteśmy tylko ludźmi.
- WARUNKI ZWROTÓW
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy, ale… Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
-
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Wszystkie nasze produkty robione są pod indywidualne zamówienie, dlatego też prosimy o przemyślane zakupy.
- WARUNKI REKLAMACJI
- NIEZGODNOŚCI W ZAMÓWIENIU:
W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju artykułu prosimy o kontakt pod jednym z adresów poczty elektronicznej wskazanych powyżej. W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności. A my z całych sił będziemy się starać by Państwa zamówienie zostało dostarczone jak najszybciej.
- USZKODZENIA TOWARU W TRANSPORCIE:
Firma realizująca dostawę odbierając paczkę poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie oraz że jest nieuszkodzona. Każdorazowo przy odbiorze towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń transportowych. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru. W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na wskazany powyżej jeden z adresów poczty elektronicznej wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru. Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej. Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru. Pamiętaj, że jako kupujący masz prawo do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki. Jeżeli dostawę realizuje kurier, jego obowiązkiem jest poczekać (do 10 minut). Brak wypełnionego przy odbiorze paczki protokołu szkody może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. W przypadku braku tego dokumentu uznaje się, że odbiorca odebrał towar bez zastrzeżeń. Uszkodzony towar i opakowanie należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Po zaistnieniu jednego z powyższych, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, za pomocą komunikatorów w mediach społecznościowych lub przez pocztę e-mail. Dzięki temu, przeprowadzimy Państwa przez etap reklamacji.