Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat.


1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisów www oraz poczty elektronicznej (zwanych dalej Serwisami), funkcjonujących pod adresami www:
    • https://slodkich-snow.pl,
    • https://www.facebook.com/slodkichsnowkolderkiobciazeniowe,
    • https://www.instagram.com/slodkich.snow.kolderki/
  2. Operatorem Serwisów oraz Administratorem danych osobowych jest: Słodkich Snów, Martyna Kierepka, ul. Klonowa 55, 42-284 Olszyna
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej Operatora:
    • info@slodkich-snow.pl 
    • slodkich_snow@wp.pl 
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisach.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Przetwarzaniu i realizacji zamówienia
    • Przygotowanie, pakowanie, wysyłka towarów
    • Prezentacja oferty lub informacji
    • Prezentacji komentarzy, oraz cytowania ich w innych Serwisach opisanych w punkcie 1 w celu marketingu firmy.
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone dane, które zostają wprowadzone do Systemów Operatora.
    2. Poprzez dobrowolnie udostępnienie recenzji na temat produktów i usług świadczonych przez Operatora w Serwisach Operatora.
    3. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat ISRG CPS v3.0). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  3. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie prztwarzania i wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy (zwanej dalej Zamówieniem) lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji Zamówienia
    • kurierzy (firmy kurierskie) celem dostarczenia Zamówienia
  2. Dane Osobowe, które Administrator przetwarza celem realizacji Zamówienia:
    • Imię i Nazwisko
    • Adres (Adres wysyłki towaru, lub adres docelowego punktu odbioru towaru)
    • Numer Telefonu
    • Adres Email
  3. Dane Osobowe, które Administrator może wykorzystać celem marketingu – publiczne dane dostępne w Serwisach – celem cytowania: komentarzy lub recenzji o produktach, usługach z Serwisów: Facebook.com, Instagram.com.
  4. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości).
  5. Twoje dane nie będą przetwarzane do celów marketingowych, jeżeli nie wyrazisz na to zgody. Z wyłączeniem materiałów reklamowych dołączonych do zamówienia.
  6. Operator nie udostępnia innych Twoich Danych Osobowych, z wyłączeniem punktu 3, osobom trzecim.
  7. Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Zamówienia.
  8. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  9. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  10. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  11. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  12. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.

4.Reklamacje i zwroty

  1. INFORMACJE O ZAKUPIE
    Każda rzecz oferowana w naszym sklepie wykonana jest z największą starannością i dbałością. Wkładamy w nią nasze serce, by Twój produkt był jedyny i niepowtarzalny. Jednakże mogą się nam zdarzyć błędy, przecież jesteśmy tylko ludźmi.  
  2. WARUNKI ZWROTÓW

Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy, ale… Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Wszystkie nasze produkty robione są pod indywidualne zamówienie, dlatego też prosimy o przemyślane zakupy. 

  1. WARUNKI REKLAMACJI
  • NIEZGODNOŚCI W ZAMÓWIENIU:
    W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju artykułu prosimy o kontakt pod jednym z adresów poczty elektronicznej wskazanych powyżej. W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności. A my z całych sił będziemy się starać by Państwa zamówienie zostało dostarczone jak najszybciej.
  • USZKODZENIA TOWARU W TRANSPORCIE:
    Firma realizująca dostawę odbierając paczkę poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie oraz że jest nieuszkodzona. Każdorazowo przy odbiorze towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń transportowych. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru. W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na wskazany powyżej jeden z adresów poczty elektronicznej wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru. Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej. Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru. Pamiętaj, że jako kupujący masz prawo do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki. Jeżeli dostawę realizuje kurier, jego obowiązkiem jest poczekać (do 10 minut). Brak wypełnionego przy odbiorze paczki protokołu szkody może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. W przypadku braku tego dokumentu uznaje się, że odbiorca odebrał towar bez zastrzeżeń. Uszkodzony towar i opakowanie należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.

Po zaistnieniu jednego z powyższych, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, za pomocą komunikatorów w mediach społecznościowych lub przez pocztę e-mail. Dzięki temu, przeprowadzimy Państwa przez etap reklamacji.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwisy zbierają informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwisy mogą zapisywać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwisy, w niektórych wypadkach, mogą zapisywać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

"Wspierając małe biznesy, 

wspierasz wielkie marzenia."

Copyright © 2021 - Słodkich Snów